DIMECRES?

Ahir, a la Comarca, més que dimecres semblava cap de setmana. Piràmides de matalassos, fanatisme a tope, projectes per realitzar i un munt de bon rotllo.
Primer de tot vull felicitar a la Laia per l'encadenament d' Alberto's búlder, una línia molt guapa del bloc del camí que s'inicia amb un lance o pas llarg i on s'ha de juntar mans a una repisa, pujar una de les cames, apretar el cul i sortir! Sí sí, tal i com ens ho va explicar la Laia sembla fàcil però quan estàs penjada d'una cama, la cosa canvia, eh Meri? je je! La veritat és que amb el seu mètode Alberto's búlder ja no em semba una línia impossible. El proper dia intentaré seguir els seus consells i endurme-la cap a casa!
Mentre els bous de la Comarca es barallaven amb les "inhumanes" línies del mateix bloc, la Laia i jo ens posem a provar la versió de peu de Buda. Es tracta d'una seqüència una mica física que entre les dues anem solucionant a poc a poc: "sí sí, aquí li juntes mans! ah! aquí li podem pujar el peu! Va vinga boua que ja la tens! Remunta, remunta!" I coses per l'estil! Tambè s'hi afegeix la Meri, que arriba amb en Julio desprès d'una dura jornada pel sector.
Finalment, i desprès de molts "pegues" aconsegueixo arribar a dalt del bloc.I des d'aquí, agraïr en Ferran i al Julio el cop de mà que em van donar per acabar de solucionar el problema. La veritat és que em vaig "col.lapsar" una miqueta! Però el què importa és serenar-se, confiar amb el què et diuen els companys i..."resar per no caure"! Punto rojo.
Per la seva banda, l'Òscar va estar provant Ayúrveda, una de les línies que té pendent al fabulós bloc de la Tortuga. Crec que va arribar a tocar el "mític" forat. El pròxim dia segur que l'encadena!
I fins aquí la crònica d'aquest dimecres fanàtic.

9 comentaris:

  1. Quin dimecres,jo a les 10 i poc arribava a casa sense iemas,avui a reposar una miqueta!Felicitats Leti per la linia d'ahir,a mi com ja saps les sortides sempre man costat pero com be ja saps el teu home es tot un mestre amb el tema!!!!
    Ens beiem!!
    a les 19:30 a veure el nou lokal,ok!

    ResponElimina
  2. felicitats leti, la teva linia la vas lluitar a muerte!!molt bona. jo mhe de tornar a posar en forma que akets dies mhan deixat xafat.. manya et vas endur el directo??

    ResponElimina
  3. felicitats leti, la teva linia la vas lluitar a muerte!!molt bona. jo mhe de tornar a posar en forma que akets dies mhan deixat xafat.. manya et vas endur el directo??

    ResponElimina
  4. felicitats per l'encadene!ja et vaig dir que te l'enduries!

    ResponElimina
  5. Leti apreparat per quan et beigui,et futare bulla i ja saps perque eeeeeeeeeehh!!!!!!!!!!!!jajajaja

    ResponElimina
  6. Bona questa Leti. Felicitats. I ara a "apretar el cul" al Alberto's boulder!"!!!!!!!!!!! Oscar carinyo, ayurveda l'haurias de fer amb una ma al cul. Jo em llenço a buscar el forat i quan el pillis concentret en la sortida. Aixo esta a punt de caure. A mes, em de parlar de moltes coses. Espero que tot rutlli be.
    Salut

    ResponElimina
  7. Met:Espero que les guiris de la costa brava s'aprofitin de tot l'amor que desprens ultimament i tornis fet caldo (d'escalar)JE jeeeeeeeeeee.

    ResponElimina
  8. Eeeeis guapa!! neeena no t'havia pogut llegir fins ara! Ets una crack!! m'encanta poder escalar amb tu, em motiiiives!! jeje, les dues vam encadenar blocs diferents, així seguim tenint deures!!
    Per cert, demà quedem, oi? En txetxu m'ha dit que sobre les 16.30 starà per la comarca, i jo també hi aniré, et passo a buscar o vindras pel teu compte?? Va boua, que hem de pulir dits!!

    ResponElimina
  9. Bona nit guapa! ok! ens veiem sobre 16:30 a la Comarca! bien, bien! bloqueras al poder!!!!!!!!! Petonàs!

    ResponElimina

DIGA'M