BUSCANDO PROYECTOS...

Provant "ruptura", del bloc The Brooken.


Amb les pells totalment regenerades, i amb moltes ganes d'escalar, he desafiat la calor, i m'he calçat els gats. I el destí escollit ha sigut el Lluçanès.
Feia dies que em rondava pel cap resoldre les quatre línies del bloc The Brooken, i sense pensar-m'ho dues vegades, he muntat la "paradeta" i m'he posat a fer "pegues" fins que milions de formigues s'han interposat entre la roca i jo. Sé que les formigues són èssers molt treballadors i "quasi" inofensius, però ficar els dits allà dins m'ha fet molt "yu-yu".
Així que, he hagut d'abandonar les meves ganes d'encadenament i mirar de trobar alguna línia "verge" a la part del darrera del mateix bloc. He tret una de molt fàcil i dues, que ara per ara, es queden en projecte. La primera d'elles, visualitzada per l'Òscar (què ha decidit passar d'escalar degut a la calor, i arribar fresc a la sessió nocturna a la Comarca!) serà bastant xunga. I la segona, crec que la podré treure ben aviat. Són poc més de cinc passos, però d'aquells "explosius" que tant em "molen" a mi! Ja ho veurem.
Aquest cap de setmana, com va sent habitual durant ja fa quasi un mes, els homes es tancaran a la sala a construir el "mega-pepino", i per tant, si vull "exercitar" els tendons per arribar en plena forma al nostre proper destí (Cavallers!!!!) hauré de carregar-me els trastos a l'esquena i tornar al Lluçanès per mirar d'endur-me alguna cosa...

3 comentaris:

  1. Fantastic Leti!!!!!!!! Aixi m'agrada, que el fanatisme pugui mes que tu i t'obligui a anar a escalar, encara que sigui sola. I a mes visualitzant i probant projectes nous.segueix aixi i pensa que quan el "mega-pepino" estigui preparat servira per entrenar i treuret aquests projectes al 1er pegue!!!!!!
    Ja ens veurem: Records a tots tres. Salut

    ResponElimina
  2. Tot i que no em fa res anar a escalar sola, prefereixo quan hi vaig amb tots vosaltres! je je! Però jo soleta em motivo igual...m'hauries de veure, semblo boja parlant jo sola sobre la seqüència de passos que he de fer per solucionar les línies! Ens veiem aviat.

    ResponElimina
  3. bouuua!!! a partir d'ara ja saps amb qui comptar, oi?? jejeje!! lliure com el vent aprofito per demanar-te que em posis les piles!!!! M'ha agradat veure que tens un bon porter i que segueixes desafian-te en línies explosives!! segueix igual preciosa!!

    ResponElimina

DIGA'M