TOT SACRIFICI, TÉ LA SEVA RECOMPENSA

Una de les coses que més m'agrada del boulder, és que és un esport molt fanàtic; en tots els seus aspectes. És un esport capaç de fer, que gaudeixis dels encadenaments dels teus companys amb la mateixa intensitat que si fosin els teus propis. I així ha estat aquest cap de setmana! Desprès de varies sessions d'entreno a la Farinera, la meva companya (en tots els sentits de la paraula), ha vist recompensat el fruit del seu esforç, encadenant Rekerquitoliky 6c (sit). Línia que portava provant des de feia temps. Paral.lelament, el meu amic Ferran, tambè ha encadenat un dels que fins ara era un dels projectes més durs de la comarca: Nomadas (sit). Així que, aprofito des d'aqui per felicitar-los als dos!
Aqui us deixo el video de la Leti , per cortesia d'en Ferran.


Requerkitoliky 6c(sit) por Leti from ferran guerrero on Vimeo.

13 comentaris:

  1. Quin peazo video, es que el fanatisme ni es crea ni es destrueix, simplement es tansforma en més fanatisme.......

    Una abraçada i a disfruta d'aquest dia de neu i de MILF, jajajajajaja

    ResponElimina
  2. merci pel video! molt guapu! no m'he vist ni un "michelín"! je je!
    Sou genials! MUA!
    LETI

    ResponElimina
  3. leti i després per on baixes? ;P

    georgi

    ResponElimina
  4. je je! faig un salt mortal i caic sobre el matalàs!!!! Un petonàs guapíssima!

    ResponElimina
  5. ande está la cuerda?

    ResponElimina
  6. Familia, heu escoltat que avui ha hagut un terratremol a Turquia, sort que ja no estan els nomadas per alla.

    Salut i a veure si dema tot va be, avu aixo ha sigut un caos.

    ResponElimina
  7. OOOOOOOOoooooooooooh!! quin video taaaaaant guaaaapo!!! super compensat amb la música (que per cert, és un dels ultims descobriments que he fet i que m'encanta!!)
    L'artista que surt al vídeo, la PROTA, és la millor bloqueramiga de la terra (també ho dic en tots els sentits! ;P)
    aviat tornaré a ser la que era i també podré acompanyar a la teva donassa escalant i animant com feia fins ara!!! Salut bous i petons pel peke!

    ResponElimina
  8. laieta boniqueta...ets la que sempre em diu quin mètode he de fer servir! je je! Vull que et posis bé ben aviat, perquè sé que t'angoixa aquest estat, i perque blocar amb tu és lo millor, però, encara que estiguis "pochita", tan sols amb la teva presència ja m'alegres el dia!!!!!!
    ohhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!
    Tatimu!!!!!!!!!!!

    ResponElimina
  9. Aaaaaains!! que dolçaaaa!! jo també tatimu i vull fer guarrerides amb tuuuuu!!! hehehe!!
    A partir de dilluns a les 8:35 em poso a to!!!!!
    i penso apretar a muelte!!!! només per poder blocar amb tu val la pena!!!!! AMOOOOR NO CANVIIIIIIIIIS!

    ResponElimina
  10. jo tambè tinc ganes d'escalar amb tu, els millors encadenes els he fet des que t'he conegut! em motives, m'ensenyes mètodes i tècnica...n'aprenc molt de tu!
    Però sobretot vull que et posis bé perquè no m'agrada que t'angoixis! et vull veure feliç i al 100% MUA!

    ResponElimina
  11. thanks Cioara Andrei! O ZI BUNA

    ResponElimina
  12. Felicitats guapissima!!!!!!!!!!!!!
    Nice!!!!! very nice. Que bo sentir les vostres veus, l'Oscar animant a la Leti, la Leti comentant amb la Laia, i ella responent-la. Com sempre!!!!!!!!
    Guay!!!!
    Per aqui Full Power, 24h no toilet no shower!!!!!!
    Shanti shanti.
    Petons i mil records

    ResponElimina
  13. Met-olius,nosaltres tambe ens n'alegrem de veure que tot i la calor que esteu patin,escaleu i encadeneu!Records als altres 2 nomades,i petons per tots!!!

    ResponElimina

DIGA'M