SAVASSONA


Dissabte era la sortida a Sava del curs d'iniciació al búlder que s'ha realitzat a la Farinera. Com que l'Òscar treballava, i jo tenia moltíssimes ganes de tocar roca, m'hi vaig apuntar. Tot i les previsions de temperatures extremes, el dia es va despertar assolellat; fins i tot ens va permetre abandonar el plomes durant les hores centrals del dia!
El grupet que s'ha format arrel del curs, molt fanàtic (no podia ser d'un altre manera amb els dos monitors que tenen!) va estar escalant fins que les pells, les forces i el sol els va deixar. Van disfrutar, van encadenar i van reunir els seus primers projectes.


Foto cedides, molt amablement, pel Ferran

Per la meva part, vaig estar provant noves línies i vaig aconseguir encadenar, gràcies als ànims de les meves dos pòrters de luxe i la previa demostració d'en Ferran, la bonica Trave d'en Toti.
Molt bon rotllo, fanatisme, amistat i Savassona...Què més es pot demanar per un dissabte qualsevol de novembre?

3 comentaris:

  1. Gràcies a tu, va ser un bonic dia, per moltes coses, finalització dels tres cursets, la bona companyia, la gent els amics,etc, etc.

    Ens veiem en breu entre les roques.

    P:D. Targasonne esta nevat

    ResponElimina
  2. qué maco que deu estar!!!! ens veiem aviat! petons als dos!

    ResponElimina
  3. nevat i a -15º( no veas com devia ser la temperatura de sensació!!!)...

    avui a ORRIUS -2º...pel maresme tampoc hi deu haver mala adherència...hehehe!

    Nosaltres per si de cas vam anar a TARRAGONA a fer corda, per no oblidar els trekkings que ara em semblen les vies de més de 4 xapes!!! hehehe!

    Salut

    ResponElimina

DIGA'M