"TAPILLAS", CURSA DE MUNTANYA I COMARCA


Estava desitjant que arribés la tarda del diumenge per fugir d'un cap de setmana "estressant" i respirar l'aire tranquil i fanàtic de la comarca.
Ahir, de tapes amb els col.legues de la universitat. Un dinar remember a base de "pinxos", chacolí i moooooooolts records! Avui a les set del matí, la primera cursa de muntanya del club excursionista Via Fora (repartir dorsals, fer botifarres, donar les samarretes...). Tot i la feina, una bona experiència!
I per fi...la Comarca. El "meu" paradís! Roca i silenci. Un lloc on el temps desapareix i tan sols compta la gent que t'envolta i els projectes que tens en ment.
Ho necessitava.
Per començar, hem escalfat a les dures vies del Bloc del Camí. Res, línies que estan a anys llum de mi, però que m'encanta "palpar". "para que después no se diga que no provamos cosas nuevas!"
Amagant-nos del "solet", hem pujat fins el Bloque del Bosque, on ens hem barallat amb el 7a+ del costat de Guerrilla's Crak (ara no recordo el nom!) i amb Samsara!
Per acabar la tarda, en Manya ha encadenat les dues línies del bloque del Chef (quin bow el nostre Manya!) i l'Òscar i jo hem seguit matitzant La sorpresa del chef.
Quina trada més bonica!







El meu bow a un pas de treure una de les línies del Chef. A l'altre foto, desprès del llençament de Samsara.

5 comentaris:

  1. bows,quins ulls el baster!!!!!!!!maca la foto!

    ResponElimina
  2. Així que el filo de la vida 7a+ es inhumà?... li haurem de fotre uns pegues. Jo encara tinc pendent Venezuela... salut i ens veiem al cap de setmana!

    ResponElimina
  3. nosaltres tambè l'hem d'invaïr! potser tindrem sort aquest cap de setmana! je je!

    ResponElimina
  4. Alo bous!!!!!!!!!!!! Quantes coses vau arribar a fer en un cap de semana!!!!!! Impressionant. JO nomes en vaic fer una: Blucar!!! Aviam si en veiem aquest cap de semana. Salut

    ResponElimina
  5. Met dissabte voltarem per la comarca ens veiem tiu que ja ho tenim aqui aixo.

    ResponElimina

DIGA'M