WELCOME TO SAVASSONA




Ahir a la tarda, desprès de currar, vaig escapar-me fins a Savassona, on el Manya i en Ferran ja feia estona que escalaven. Els vaig trobar a Pedra Fonten, on el Manya ja havia tret Kalma (6c+/7a), i en Ferran es disposava a repetir Sweet Dreams (7a+). Vaig calçar-me els peus de gat mentre el Ferran m'explicava la seqüència de Kalma, una línia molt guapa que espero treure ben aviat.
Seguint la ruta que el "nostre guia local" ens havia preparat, vem visitar Morpheus, on desprès de l'explicació pertinent, m'emporto Terapia (6b), via que tambè resolt en Manya. Per cert, un 6b molt tècnic i recomenable.
Tambè provem
la línia Morpheus (7b), cap dels dos la podem treure, tot i que el Manya està a un la pas de resoldre-la. Abandonem Morpheus per dirigir-nos a Bessones, on el Manya treu L'enemic (6c). Jo vaig caure just a l'anar a buscar el "forat" i em quedo sense encadenar-la. Un altre dia serà.
Sense temps de fer res més perquè ja es feia fosc, recollim els trastos i marxem. Queden línies pendents i moltes joies per descobrir.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

DIGA'M