TARGASONNE


Aquest dissabte volíem tornar a Targa. Ens encanta, tant és l'estona de cotxe, la possibilitat que tot estigui moll, el fred... I per això, i per un grapat de coses més, ens llevem, ignorem la boira i la pluja que ha caigut durant la nit, i marxem. El destí: res en concret. Cap projecte en ment que ens obsessiona. Simplement escalar i escalar. I si s'escau, encadenar.
Fa fred. Uns 4 graus. Però com diu un bon amic meu: "temperatura de encadene!". Ens abriguem i baixem a l'Arche. Escalfem a un 6a+. De moment tot bé. Ens fiquem en un 6c de placa molt tècnic i estètic. Tot i l'alçada i les mini-regletes, m'hi sento còmode. L'Òscar se l'emporta i jo el deixo molt aprop...
Ens trobem amb una parella de Castellar del Vallés. Molt fanàtics tambè. Ell, en Pere, té moltes ganes d'encadenar l'Aliené, un 7a de romos bastant dur, i una línia que l'Òscar havia estat provant fa uns mesos i que havia deixat oblidada dins el seu "personal sac de projectes".
La proven. Els romus tenen bon tacte tot i la humitat. Matitzen, i l'Òscar se l'endur en tres pegues. PIM PAM! Ni s'ho pensava, ni la tenia en ment aquell matí. En Pere, segueix insistint, i mentre nosaltres seguim rodant pel sector, ell no la deixa en pau.


Ens acomiadem d'ells i seguim cap al sector Themis. Fa vent i fred. Busquem un racó arraserat per dinar, que al peque del grup ja li sona la panxa! I de sobte, ens trobem amb una línia que havia estat provant feia ja uns quants mesos. Un 6b+ de pocs passos però tots ells explosius. UAAAUUUU! me n'havia oblidat! I aquí el tinc, davant meu...desafiant-me en silenci. "T'atreveixes, o què?" semblava dir-me mentre devoraba l'entrapà sota la seva ombra.
Va, el provo. Buf! no recordava que la sortida era tant dura. Em col.loco, i em torno a col.locar i res. Però, com sempre, el meu company em diu un mètode que m'ajuda a aixecar el cul! Vinga...som-hi! M'aixeco sense gaire fe, pillo la presa lateral (quin mal!), col.loco peus i talons, uuuuoooo, pillo l'altre "regle", i torno a col.locar-me, i pillo l'altre, i l'altre...uuuoooo, matle final. Tranqui, Leti, ja saps fer mantles... je je! (com m'arribo a autoenganyar quan estic a punt d'encadenar). I surto! Síiiii!


Feliç, seguim endavant. L'Òscar encadena Harmonium (la versió fàcil, 6c+) i prova la trave Pacman.


El fred s'intensifica. Recollim i marxem. Fem una paradeta a la Molina. En Guillem vol fer-se fotos sota els peus dels dinosaures que hi ha al parc, i nosaltres ens morim per unes braves i unes birretes.




Tots satisfets, cap a celebrar la castanyada al costat de la llar de foc!

9 comentaris:

  1. felicitats pels encadenes! Howhowhow! Jo tambe recordo el mal que feia la regleta, tant que en guardo una foto del callo que em vaig arrencar al encadenar-lo! Aquell dia hi havia els nomadas, ho recordes? Aix que em poso sentimental! Per sort dijous ja els tornem a tenir aqui i podrem gaudir de tornar a fer escapades plegats! Mil petons!

    ResponElimina
  2. Gràcies guapetona! ens veiem dissabte, eh? MUA!

    ResponElimina
  3. Oscar estas que te sales!!!!!

    ResponElimina
  4. És fa el que es pot Manya ,que ja tenim una edat je,je

    ResponElimina
  5. Et vaig deixar un missatge dissabte peo com ho faig desde el movil no va quedar al final.

    Felicitats per els encadenes, ja tocava que anessin caient cosetes.

    El dissabte amb el Manya vam fer la FA i la Second del Padsamanbhaba extensión (com deies tu tens rao en la dificultat, perque ho tinguis de referencia), i la trave de Limbo ja tenim solucionats tots els moviments, solament falta, apretar mooooooool i encadenar, res, jajajaja inhumano, bo, inhumano.

    ResponElimina
  6. Enhorabona a vosaltres tambe maquines! Si,si la dificultat ja ens va quedar clara el primer dia.Ja m'explicareu "le metod" del crux.
    OSCAR

    ResponElimina
  7. rollo biceps izquierdo, pero no rollo, BICEPS al pechin, ufffffffff, te puede partir en dos la secuencia entera de Padsamanbhaba o de Nomadas, y cuidadin con el final saliendo por Apofisis Mental, te puedes caer fijo, la madre del tano, molt dur, nano, molt dur.

    ResponElimina
  8. bons encadenes!!!....felicitats!!....quines ganes que tinc de Targa!!.....

    espero veure'us en breu!!

    ResponElimina
  9. Merci Txetxu, nosaltres tambe tenim ganes de veuret bow!

    ResponElimina

DIGA'M