APOFISIS

Moltes vegades, quan anem a fer boulder, vaig pensant: "encadenaré això?" "encadenaré allò?", matitzo mentalment les línies i intento veura'm fent els passos. És una preparació mental per l'activitat física que esdevindrà, i a vegades, intueixo els boulders que se'm donaran bé d'aquesta manera. I així doncs, quan avui a la Comarca, la Leti matitzava Apofisis, he intuït que avui no l'encadenaria, però es veu que ella té la seva propia preparació mental (la qual desconeixo) i desprès de lluitar-lo com una "jabata" ha sortit per dalt!






Un projecte que deixa de ser-ho, una línia desitjada, i per fi encadenada! I com que la meva preparació, avui, no m'ha funcionat en el meu projecte, m'he hagut de conformar amb la repetició d' Ayurveda, on hem coincidit amb el team koko-guagua, que ens han fet passar una bona estona!

ON ÉS EN WALLY?

9 comentaris:

  1. AlmondigaBloquerade gener 23, 2011

    Eeep, gràcies pels flasheos i per les instruccions!!!!Tornarem en breu a intentar-ho un altre cop, què allò està plé de blocs super bons!!!!!Enorabona pel curraso que us heu fotut obrint i netejant..i perdò per l'escandol, és què encara no haviem acabat de digerir la botifarra a la brasa que ens haviem fotut per esmorçar i a la penya tenia tot l'oxigen a la panxa i res al cervell!!!!! Fins la propera!!!

    ResponElimina
  2. felicitats!! feia temps que li anaves al radera i aquesta vegada ha acabat caient!!!!! un més a la butxaca!!! ara a seguir buscant noves fites per no perdre la motivació!!!
    salut família!

    ResponElimina
  3. Ja ho sabeu nois un plaer.En quan al curraso, nosaltres em posat el nostre granet de sorra,la resta tot en Ferran Guerrero i companyia.Fins la proxima.

    ResponElimina
  4. Felicitats, bona via eh?

    ResponElimina
  5. Laia: gràcies bonica! vaig fer-li bastants pegues, la veritat, i tot per un sol pas! buf! ara guerrilla's i salsa roquera! :-)! MUA!
    TRanki: merci, bow! la via, per mi, un 10! hem de coincidir amb els pekes algun dia, eh? salut!

    ResponElimina
  6. JAJAJA.. he llegit el nom del post i he flipat... pensava que estava a una de les meves classes d'anatomía o de shiatsu... Apófisis...
    jajajaja... ( son part de les vertebrés que agafo per fer una suau sessió de shiatsu... )

    A disfrutar.. que el fred no ens pari.. !!!

    ResponElimina
  7. ese pekas que lo sabe tooo!!! ens veien en breu amb un mini-mufin de xoco i maduixa? records a la Ruth!

    ResponElimina
  8. molt bé leti !!!! ja veig que continues a tope, això és bo... non stop climbing !!!
    una abraçada;)

    ResponElimina
  9. Hola Jan! jo no paro, però pel que he anat llegint, tu tampoc, eh? ;-)! una abraçada!!!!

    ResponElimina

DIGA'M