UNA DE GRANITO, POR FAVOR...



Dissabte 1 d'octubre. La Molina. 10 graus. Davant meu tinc un café amb llet calentó i un croissant boníssim. I al meu voltant, la gent que estimo. Les persones que viuen la meva passió, les sessions d'entreno a la Farinera, dinars a 2500 metres d'alçada o simplement, un esmorzar a la Molina...
Amics que fa ben poc que formen part de la meva vida, però que s'han tornat indispensables. Me'ls miro un a un, des del Guillem, la personeta que més estimo al món, a la Laia, una de les persones més meravelloses que he conegut mai. Estar allà, a la Molina, un dissabte qualsevol d'octubre, em fa feliç.


Ens dirigim a Malniu, a rebentar projectes i noves línies, a passar una jornada tranquil.la però fanàtica en un dels indrets més màgics que he vist mai.
I Malniu, mai decepciona...


P.D: video cortesia de'n Met!


2 comentaris:

DIGA'M