NOUS HORITZONS



 Són quarts de nou del vespre i estem altre cop a la Molina. Ha començat a ploure. Miro al meu voltant; dits plens de magnesi i esparadrap es mouen al ritme de l'animada conversació. Els nens juguen a un racó de la taula, i l'Arlet fa dolços sorollets als braços de la Laia. Cerveses, hamburgueses i patates braves omplen la llarga taula, i fora, segueix plovent amb força...

En ferran netejant la fisura

En Ramon i l'Òscar netenjant una nova línia

La Sara i jo desprès d'escalfar

 Ha sigut un bon dia, un dia a un raconet perdut de la Cerdanya, envoltat de joies de granit, de natura salvatge, de silenci. Un dia d'encadenaments, de pegues i més pegues, de tancar-li a regletes doloroses, de llargues i boniques fisures, d'encadenaments i projectes.

En Ramon encadenant

Aquesta cara és la d'encadene
Projectes...

 Ara, i desprès de tot un dia d'escalada, sento el cos cansat i els músculs adolorits. Tinc les pells vermelles i calentes, i una agradable sensació que m'omple el pit. Hem trobat un nou sector, allunyat de les aglomeracions, de potencial infinit, de línies compromeses i xinxetes agòniques. Hem trobat un nou horitzó...




4 comentaris:

  1. M'ha encantat el post, amb sinceritat i ple d'optimisme, quant tornem, estic molt fanatic amb els nous descobriments.

    ResponElimina
  2. ostres!!! i fins avui no havia llegit el post!
    i és que els dolços sorollets de l'Arlet m'embriaguen tant que oblido mirar els blogs i l'ordinador!! :)
    Però aprofitant que dorm, avui he pogut posar-me una mica més al dia!!!
    va ser genial, com ahir, com cada dia que podem escapar-nos a conviure entre blocs, pedres de colors, capgrossos, muntanyes,i bona companyia!!!
    salut i fins el finde que vé, que tornem a trepitjar terres "Guilsinianes!" ;)

    ResponElimina
  3. Perfecte!!!!!
    M'alegro que us ho estigueu passant tan bé, i de pas, que netegeu tots els boulders!!! jajajaja

    Seguiu disfrutant i trobant nous horitzons!!!
    Fins ara

    ResponElimina
  4. No pateixis Met que quan tornis , encara tindras feina amb el raspall! Cuidat!

    ResponElimina

DIGA'M