BOSC DE GRANIT


Banda Sonora: "La cacatua"
Aromes: El cafè amb llet de la Molina i l'olor de les flors que vesteixen les pasatures.


Groc i dolçor
                     

Una lluita: la de la Sara i jo a "Rema de Romo"

Sara a "Rema al Romo"

JO a "Rema al Romo"
Un paradís de granit...

Buf!


Una línia: "Valkiria"

Òscar a "Valkiria"
La First ascent del dia: la del Ferran a "Valkiria"

Les imatges parlen per si soles...
Òscar a "Dyno crisis"
Ferran àlias "yo cuando encadeno pongo cara de vampiro"
Ramon fent la "demo"
Ferran
No hi ha cantus a la cerdanya??
Laia encadenant
Laia fent ús de la seva gran flexibilitat
Òscar encadenant una estètica fisura

7 comentaris:

  1. Gran dia familia. Avui ja tenim mes blocs nets i oberts al paradis..jiji. Bones linees per a tots les guatos.

    Salut!!!!

    ResponElimina
  2. La cronica perfecte, tot perfecte, crec que aquest es un bon lloc per viure, no acabaria mai els blocs, mai.

    La companyia la millor com sempre, conexió i armonia, les coses simples com han de ser, sense artificis de res.

    Quant tornem???????

    Un peto familia

    ResponElimina
  3. Quan més aviat millor!!!

    ResponElimina
  4. ja tinc ganes de tornar a compartir i viure aquestes olors i sensacions!!!!!!!!!!!1 muuuuua!

    ResponElimina
  5. ja tinc ganes de tornar a compartir i viure aquestes olors i sensacions!!!!!!!!!!!1 muuuuua!

    ResponElimina
  6. entre video i video vaig fent dominades. quines ganes de venir a malniu!
    fins ara familia

    ResponElimina
  7. Segur que trobarem regletes dignes del teu "arqueig hampinià"!Records dels Clecas.

    ResponElimina

DIGA'M