COMARQUEANDO

Solet, bona gent, velles glòries, línies que segueixen resistint-se i nous projectes...

Òscar a Kueka directe

Sara i jo al bloc del camí
 Sempre és bonic tornar a la Comarca i recordar els "vells temps"; recordar totes les hores passades sota les seves fanàtiques línies, tots els moments viscuts, els encacdenaments i els fracassos, els amics que ja "no hi són", però que segueixen molt presents dins aquell bosc. Anys bonics que han passat a formart part del record, i que inevitablement, cedeixen el seu lloc a nous companys, a noves i boniques línies i a nous llocs per descobrir...

3 comentaris:

  1. Això de velles glories va per mi!!! jajajaja. Que bones que sou tibant-li!!! Bona setmana cracks.

    ResponElimina
    Respostes
    1. :-)si em referís a tú Colomé, diria "Belles Glòries"!!! ji ji!!! em refereia a "velles línies", però no sé si s'entén bé!!! amb això de les hormones no em sé explicar!!! MUAAA

      Elimina
  2. M'encanta. Com sempre deixant feina x fer!!!! Petunassussssssss

    ResponElimina

DIGA'M