TARGASONNE



Un altre cop Targasonne. M'encanta. M'encanta el seu granit, els seus recons silenciosos, el sol "primaveral" sobre la pell... mai em decepciona. Encara que la neu ho tenyeixi tot de blanc, i acabis xop de dalt a baix.
 L'objectiu de l'Òscar era encadenar algun dels seus projectes, i de fet, no ho va aconseguir, però els va deixar a puntet, a puntet. Segur que dissabte vinent en cau més d'un!



I el meu objectiu era, simplement, GAUDIR. Notar el granit fred sota els dits, moure el cos al ritme de les línies, fer el què m'agrada, tot i tenir una nova vida dins meu... Aquest serà el meu objectiu a partir d'ara, escalar i gaudir fins que el cos digui prou!



3 comentaris:

  1. FELICIDADES POR ESA NUEVA VIDA Y POR EL FANATISMO QUE DESPRENDEIS PAREJA. UN SALUDO Y UNA ABRAÇADA.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Muchas gracias Antonio! de hecho, todo se reduce a eso, a disfrutar de lo que haces, aunque sean cuartos! Una forta abraçada!

      Elimina
  2. Un fuerte abrazo a ti tambien maquina! Muchas gracias!

    ResponElimina

DIGA'M